|
www.syrenabielskoklub.fora.pl Forum Bielskiego Klubu Syreniarzy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WladcaSyrenki
Patelniarz
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Śro 23:31, 06 Mar 2013 Temat postu: Syrena silnik |
|
|
W końcu znajduję chwilkę czasu na wizyty w garażu... Chciałbym złożyć silnik do kupy, ale mam mały problem... czy jest jakaś różnica między pierścienie na tłoki Nominalne, a Nominalne... skoro tłoków jest kilka rodzajów, to jak to jest z pierścieniami? Proszę pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 1328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Czw 12:05, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ekspertem nie jestem ale wydaje mi się że ważny jest wymiar.
Jeśli pasuje to ok. Tłoki chyba bywają różne i różnice polegają na klasie czy coś takiego... waga....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko - Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Czw 13:42, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tłoki pod ten sam szlif mogą różnić się wagą dlatego mają wybitą literkę. Tłoki o tej samej wadze mają taką samą literkę np. F albo K. Trzeba tez patrzeć na kolor kropki wewnątrz - to jest oznaczenie rodzaju sworznia który pasuje do tłoka. Co do pierścieni nie wiem. Wysłałem ci parę stron z książki ale nie pisze nic o różnych wymiarach pierścieni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek dnia Czw 13:46, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba
Patelniarz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudzica Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Czw 17:35, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ale warto przed poskładanie silnika powazyc tłoki to napewno wydłuży zywotnosc silnika i lepiej pracuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcys
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Pon 16:48, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
pierscionki mają pasowac do bloku! wkladasz do bloku po szlifie do konkretny wymiar i szczelinomierzem mierzysz przerwe pod zamek. pierscienie od bodajrze 2 go szlifu w nie wejda w nominalny blok, a norminaly bedą za male - bedą sie krecic wokol tloka, a to swietna droga do uszkodzenia zamka i ukruszenia okien w bloku. A wtedy pierscionki znajdziesz...w tlumiku. co do konrektnych wymiarów danych odsylam do Glinki. Mozesz dopasowac z innego auta ale to dlubanina. Chyba kiedys je miala FTP Prima w ofercie dla sarny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcys dnia Pon 16:56, 11 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|