|
www.syrenabielskoklub.fora.pl Forum Bielskiego Klubu Syreniarzy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 1328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Wto 11:50, 05 Maj 2009 Temat postu: smar |
|
|
jaki smar dajecie do przegubów??
ja robię mieszankę miksol i zwykły smar ale chyba średnio się to sprawdza.
co myślicie o gotowych smarach do przegubów sprzedawanych w sklepach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojt
Graciarz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Wto 12:11, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Gotowe smary do rzegubów kulowych nie są najlepszym rozwiązaniem. Ja stosuję mieszankę ŁT4, olej silnikowy, smar do przegubów. Wszystko wymieszane mniej więcej w jednakowych proporcjach. Chodzi o dwusiarczek molibdenu o którym pisze Glinga. Nie jest dostępny w sklepach jako dodatek, ale zawiera go właśnie smar do współczesnych przegubów napędowych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojt dnia Wto 12:11, 05 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Wto 17:55, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dokladnie jak pisze wojt tylko ja mieszam smar molibdenowy ze zwyklym do lozysk i jeszcze jak tzreba troche hipolu a nie mixolu bo lepsza klase smarowania ma hipol ze wzgledu na to ze jest to olej przekladniowy zreszta tak nawet pisza wszystkie serwisowki do skarpety
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez staszek dnia Śro 8:51, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 1328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Sob 12:58, 09 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zdawało mi się że pisało że mieszać z miksolem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Pon 8:17, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
hipol jest lepszy wiem od romana pozatym jak masz kryte lozyska to mozesz dac sam smar przegubowy z molibdenem bo jak wiesz lozyska sa takze smarowane towotem z przegubu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lech
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ruda Śląska Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Pon 10:04, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja podobnie jak Staszek mieszam ŁT4 z hipolem i stosunku 1:1 (mixol i owszem używamy w przypadkach gdy niema dostępu do hipolu na trasie wstrzykując go by rozcieńczyć mieszankę pod gumami)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szakal144
Pamp-aram-piarz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Wto 19:37, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś na ten temat tylko z dawnych lat....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:49, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mariusz Co do trzepania kierownica (zresztą bardzo poważnego !!!)
słyszałem ze takie objawy sa gdy smar jest zbyt gęsty
ja sam kiedys miałem takie problemy choć nie tak powarzne jak ty ale trzepało
smar miałem w idealnej konsystencji
problem polegał (jak sobie przypominam)na źle wywarzonych kołach
oraz zbierzności (ale to na zakrętach piszczy)
po wizycie u wulkanizatora i samodzielnym ustawieniu zbierznosci problem znikł.
Ostatnio okazało sie że poluzował sie wąs na zwrotnicy "podobno zrobionej" auto przy ustawieniu kierownicy na wprost od czasu do czasu nagle zmieniało tor jazdy było to drażniące przy normalnym mijaniu pojazdów z naprzeciwka
a ja szukałem dziury w człym (kasowałem luzy na przekładni kierowniczej )
miałem również kiedyś poluzowane śruby łaczące przekładnie kier. z ramą ale to chyba inne objawy
Pozostaje jeszcze zła zbierzność , bardzo ale to bardzo wybita gałka układu kierownicz.
Mimo tego że zbierzność masz a kołą wywarzałeś to problem dotyczy układu kierowniczego
zbadaj to dogłębnie bo to jest straszne o niebezpiecznym nie wspomnę !!!
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 20:54, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Śro 9:01, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz galki czy nie maja luzow lub czy nie wypadla dolna miseczka mielimysmy cos takiego z Gabrysiem w krokowie 2 lata temu dociagniecie przekladni poglo na chwile i tylko przypadkiem zobaczylismy ze z galki smar wylazl po sprawdzeniu byla ona popekana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 1328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Śro 9:48, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
gałki są NOWE miseczka się odkręciła ale po dokręceniu objawy są nadal
co ciekawe nie zawsze, czasami
słyszałem taką teorie że może to być wina docisku........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Śro 14:18, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no to zostaje wywazenie ,zbieznosc,luzy w zwrotnicah no chyba ze opony sa rozwarstwione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcys
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Śro 14:51, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Krzychu ale to trzepanie kierownica wystepuje w jakich momentach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:35, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ALE U KOGO U MARIUSZ A W MOMENCIE PRZYSPIESZANIA
Z 1 NA 2 PRZY SPORYM GAZIE
DOBŻE PISZĘ - MARIUSZ:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 1328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Śro 19:41, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
tak ale nie tylko
czasami podczas jazdy na 4 biegu z 80-90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Czw 9:10, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a sprawdz czy lozyska nie maja luzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|