|
www.syrenabielskoklub.fora.pl Forum Bielskiego Klubu Syreniarzy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:52, 25 Maj 2009 Temat postu: Bielski OSobowo TOwarowy |
|
|
W czasie kiedy koledzy bawili sie na 10 Syreniadzie ( a 2 wyjazdowej ) ja się nudziłem i z tego bezrobocia wymyśliłem temat następnego artykuliku do "od WSMu do FSMu"
narazie zbieram mysli i fakty historyczne
w tym co pisze chcę byc bardzo wiarygodny
najtrudniej jest z datami i ilościami
Ci którzy mieli przyjemnosc ogladac "zagadki tamtych lat"
mogli zobaczyc 104 WSM stojące w nowej hali montarzu
W informacji jakie zebrałem podobno było ich 200 sztuk
był to próbny montarz samochodów które przyjezdzały z FSO na kolejowych lawetach, a potem do fabryki i podobno na głównej je rozładowywali
niestety nie dowiedziałem się w jakim stanie
Wracając do tematu
roboczy tytół "Bielski OSobowo TOwarowy"
krótko :
dlaczego powstała, jak powstawała, pierwsze prototypy, oraz jej modernizacja (tu chcę pokazać wersję syreny z pierwszej parti produkcyjnej: wg. moich informacji powstało ich 2000 szt. ile dokładnie niewiem czy kiedykolwiek się dowiemy więc przyjmijmy że tylko 2000 )
chcę również przybliżyć powody dla których kształt dachu wyglądał tak a nie inaczej
jak juz zbiorę myśli i połączę to co udało mi się wyśledzić
próbka pojawi się na forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Starszy Skarpeciarz
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 1328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: CHŁOP
|
Wysłany: Pon 19:09, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
czyli będziemy rozmawiać z Panem Wiatrakiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:41, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no chcę się i z nim spotkać
oprócz niego jeszcze kilka osobistości
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu widzimy różnicę pomiędzy "nowym" przetłoczeniem dolnej części burty foto 1
a starym na foto 2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tu dobrze widoczne są wzmocnienia dachu oraz inne niez w prototypach przetłoczenia blach nad drzwiami załadunkowymi oraz nad dachem szoferki
w prototypach w górnej częsci została przetłoczona wnęka w której umieszczono tablice rej. (zdjęcie zostanie dodane)
[link widoczny dla zalogowanych]
A TERAZ TROSZECZKĘ SZCZEGÓLIKÓW
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 18:51, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|